Klachtenregeling

Als mensen samenwerken gaat er wel eens iets niet goed. Je bent het een keer niet met elkaar eens, of je voelt je tekortgedaan. We proberen het eerst met praten op te lossen.
 

Heeft u een klacht, check dan onderstaand overzicht met wie u contact kunt opnemen of stuur een mail naar info@udo.nl

Klacht betreftVerwijzing naar
Situatie in een klasDe coach van uw kind
Een coach of mentorDe teamleider van het betreffende leerjaar
Een docentDe teamleider van deze docent
Een conciërgeDe teamleider van deze conciërge.
Een teamleiderDe directeur
Een directeurDe algemeen directeur VO
Sanctie opgelegd door schoolEerst de betreffende teamleider, daarna de schooldirectie
RoosterzakenEerst de betreffende teamleider, daarna de schooldirectie
VerlofaanvragenDe verzuimcoördinator
RapportenEerst de betreffende mentor/coach, daarna de teamleider van het betreffende leerjaar.
BevorderingEerst de mentor/coach, daarna de teamleider van het betreffende leerjaar.
PTA (Programma van Toetsing en Afsluiting)De examensecretaris
Ongewenste intimiteiten of vertrouwelijke zakenVertrouwenspersoon
Levering boeken/boetesMevrouw D. Schenk

Het bovenstaande stappenplan is onderdeel van de klachtenregeling van de Veluwse Onderwijsgroep.

U kunt ook altijd een klacht indienen bij de externe klachtencommissie:
 


Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC)
Stichting Onderwijsgeschillen
Postbus 85191
3508 AD Utrecht
T: 030 - 280 95 90
E: info@onderwijsgeschillen.nl
W: www.onderwijsgeschillen.nl